Idag var jag kock

Idag har jag varit kock hemma och hos mormor och morfar. Började i
förmiddags när jag åkte in till mormor och morfar för att bjuda på lunch.
Blev en hemmagjord, matig och god pizza.

Blev även en liten chokladfondue till efterrätt, mumsigt.
Gick på stan, eller mötte upp en vän som skuulle lämna en film och sedan köpte
jag skor och åkte hem efter det. Tänkte spara shoppingen till torsdagen, om jag
ens shoppar då. Ska ligga lågt med det har jag tänkt.

Kom hem och började laga mat. Fick bli lövbiff med goda kryddos, fullkornsris, broccoli,
sallad med cashewnötter och babyspenat bl.a.
Gott gott och jag lyckades få lite matlåda till imorgon också.

Nu är jag dock sugen igen.. får bli en frukt!
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback