I Like True Blood!

Jag har verkligen fastnat för serien, ooj vad den är bra! Och jag blir
bara mer fast för varje avsnitt jag ser.. Funderar nästan på att leta upp
avsnitten på nätet och se i förväg... Men då förlorar det lite av charmen
och spänningen med att vänta en vecka till varje avsnitt.


Bild tagen från Cdon.com

Så nu längtar jag ännu en gång till nästa onsdag, fo' sho'!
Tänkte också att jag ska leta upp alla böcker på engelska och börja läsa!
Det är ju skitbra för jag skulle behöva läsa lite böcker på engelska och jag
har hört att översättningen för True Blood-serien suger på svenska. Så engelska
får det nog bli.

Kanske någon som kan tipsa om en bra sajt där jag kan köpa böckerna relativt billigt?
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Em.

om du ändrar dig och vill se dem i förväg; http://watch-series.com/serie/true_blood



Har bara sett första avsnittet, tänker se alla sedan:)

2009-09-18 @ 19:37:51
URL: http://justaboutem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback