Busy, Busy, mmhm

Nu kan jag börja skriva igen. Hela helgen har jag varit upptagen med
lite grejer. I fredags var det jobb och sedan kom en vän hit och vi drog ut
på krogen. Väldigt trevligt med massa dans och sedan träffade jag även på
lite andra vänner som jag inte sett på ett tag.

I lördags låg vi mest och sov hela dagen och hade det trevligt och kollade på film.
Men eftersom vi somnat så sent (eller kan man säga tidigt) i lördagsmorse så var
vi trötta resten av dagen. Vi somnade kl. 5 efter att ha kollat på film, höhö.

Och igår kväll efter att min vän åkt så var familjen på middag hos min morbror + familj.
Var treevligt och vi hade lite av ett libanesiskt tema med massa god mat och skön musik
i bakgrunden som passade. Efterrätten var också grym men alla verkade trötta och
sega så det blev en tidig kväll efter att ha stått och sjungit och dansat i deras vardagsrum.

Idag blir det slappardag och städning som står på listan. Skönt som tusan.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback