Bra dag även utan sömn

Inatt har jag inte sovit mycket, kom inte till ro och jag låg bara och vred mig,
inte skönt alls men ibland är det så. For iväg och åt thaimat på NOISE i tälje
med pappa, det var riktigt mumsigt och sedan blev jag skjutsad till tågstationen.

Mötte Jenny för att lämna en film och sedan kom det fram en tjej som frågade efter
vägen till centrum. Jag är ju snäll och jag skulle ändå dit så jag gick med henne.
Ritkigt trevligt faktiskt, för vi pratade på om allt möjligt! skitcoolt! Hon har bl.a.
jobbat i NY och skulle nu resa iväg med en kompis från Skavsta.
Och inom en snar framtid skulle hon till Australien bara för att åka och se var hon
hamnar och gör! Såå jävla härlig tjej det dära. Kul med oväntade möten.

Mötte även en vän på vägen så efter att ha följt henne till bussterminalen gick jag med
honom på stan. Riktigt chill och trevlig och vi hade trevligt som vanligt! haha.

Shoppade två småsaker också, visar snart när jag lagt in från mobilen.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback