Börjar gilla Cubus

Har inte varit förtjust i Cubus förut faktiskt, har alltid tyckt att det verkat
så rörigt, i alla fall i Norrköping. Men nu har butiken öppnat i lilla Nyköping
också och jag har varit där ett par gånger. Hittar saker varje gång, som idag
och igår t.ex. Igår köpte jag en skitsnygg topp, visar bild en annan dag.
Idag hittade jag min blivande höstjacka, såå jädrans snygg.

Har även hittat lite andra grejer jag vill ha som var snygga, får se om de
får besöka min garderob i slutet av September kanske.

 
Jackan jag vill ha, 800 kr

 

Lite andra snygga saker


PussPuss

Kommentarer
Postat av: Cissi

Skit SNYGGA! Tycker dock inte om klänningen för den satt jätte fult på mig, men den är skit snygg!

2009-09-05 @ 16:34:47
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback