Bästa radiokanalen

P3 måste vara den absolut bästa radiokanalen. Meed en galen mix av
all musik och alla typer av program slår den de andra radiokanalerna med
hästlängder. Allra bäst är Morgonpasset för att det är så skönt att vakna
med dem då de alltid får en på bra humör.

Sedan har jag för mig att Sr P3 har en kanal som heter P3 Metropol, (rätta mig om jag har fel)
som också är riktigt bra och där de lirar mycket hip hop och reaggeton bl.a.
Me like , för det är inte vanlig typisk hiphop utan lite mer okänd musik också.

Så slå på radion och leta efter p3 eller gå in på hemsidan www.sr.se/p3
pusspuss

Tillägg: Blev rättad nu och radiokanalen som SR har heter SR Metropol och inget annat.

Kommentarer
Postat av: Micke

Den heter SR Metropol, och är 5 gånger bättre än P3 ;)

2009-09-09 @ 18:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback