En flummig dag i Hufvudstaden

Jag är så otroligt trött, något som gör att jag skrattar åt minsta lilla grej
och jag är flummigare än vanligt. Hela dagen har nog varit flummig egentligen.
Började med att vakna runt 6 och hade då somnade runt 1 eller något, jag minns inte.

Möta Tom på tågstationen i Nyköping, åka till tälje och träffa Roberto och Daniel och
åka vidare till Stockholm. Stå i kö ute för att gå på karriärsdagen som Monster.se
fixat. De trodde inte att det skulle komma så mycket människor tydligen.. Smart!

Prata om Chihuahuor, gratis mat, arbetslöshet och Rock 'n Roll. Skrattat åt allt och
ingenting och trängts med många hundra andra arbetslösa..! Eller jag är förvisso
inte arbetslös, men åkte ändå.

Efter mässan gick vi runt lite i sthlm och hade det allmänt trevligt. Hittade en bok
jag vill köpa också, får åka upp snart igen.

Taggad inför morgondagen är jag också, men oj vad jag ska sova inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback