En bra start!

God förmiddag eller lunch, vad ska man säga?
Har gått upp tidigt, första gången denna vecka nästan. Men det känns skönt
somnade inte allt för sent inatt, runt 2 kanske.

En bra start på dagen har jag i alla fall fått, började med en god frukost bestående
av Hembakt bröd med keso, sallad och gurka, samt Furikake-blandning
Honungsmelon och te.



Så nu är jag mätt och känner att det kommer hålla i sig ett tag, vilket känns skönt.
Idag ska jag se till att städa, sedan åker jag till tälje och vad som händer där får vi
se. Förkylningen vill inte ge sig, känner mig klarare i huvudet men förkylningen blir
värre.

Jaja, bara att se saker och ting positivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback