Sunday morning

Good morning everybody!
Här är jag uppe redan halv åtta - åtta. Mår fortfarande illa så jag vet inte vad det är
nu faktiskt, men ingen baksmälla. haha.
Idag är det jobb mellan 10.30 - 18.15, och just nu känns det sådär men ändå helt
okej eftersom det regnar ute och är småruggigt. Då kan jag lika gärna sitta
där och vara glad, brukar inte komma så många kunder heller då ingen vågar
sig ut.

Ikväll blir det myskväll, kanske ska se klart filmen jag inte hann se igår kväll.
Den äldre versionen av Funny Games. Den nya är skitbra, så den gamla kanske är
ännu bättre, vem vet?

Hade som sagt filmkväll med en vän igår, så vi såg Into The Wild och Stranger than Fiction.
, snäll mamma jag har också som avslöjar slutet till Into The wild för min vän.

Fredagen var fortfarande helt otrolig, men ett annat inlägg för det kanske?
PussPuss


Kommentarer
Postat av: Robin

"Din vän" = en kille? Varför skriver du inte hans namn bara? :P

2009-11-17 @ 19:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback