Pestofylld kyckling

Har precis avnjutit en supergod lunch. Gjorde en nyttig lunch efter dagens träning,
som jag redan känner av förresten, bestående av kyckling och sallad. Men inte bara
så enkelt.



Utan jag lagade Pestofylld kyckling med vitlöksflyftor i också. Till det en sallad av
isbergssallad, gurka, soltorkade tomater och morötter. Gjorde även egna krutonger
av mammas hembakta bröd och en enkel vinägrett med lite vitlök i också. Bättre med
vinägrett än med någon fetare dressing och det är så mycket roligare att göra!


Kommentarer
Postat av: smäm

åh, lät ju hur gott som helst. tror jag ska satsa på en god nyttig lunch nu jag med.

2009-11-11 @ 14:52:13
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback