När armen somnar

Imorse vaknar jag och ger mig själv en käftsmäll..! Det var visserligen inte med flit,
för jag hade ännu en gång lyckats somna på min arm så den domnar bort helt
och jag inte kan röra den eller har någon känsel i den överhuvudtaget.

Så det blir alltid att jag lyfter upp den med min vakna arm och då lyckas jag alltid
smälla till mig själv i ansiktet. haha. Den liksom hänger och dinglar bara och när jag
väl börjat röra på den så får jag den där typiska stickningskänslan när kroppsdelar sover.

Brukar ni få sådär, att ni somnar på armen och den är helt borta när ni vaknar?
Jag gör det rätt ofta och jag råkar alltid smälla till mig själv när jag vaknar eller undrar
vems arm det är eftersom jag inte känner något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback