Blir nog en tidig kväll

Hum, får nog bli en tidig kväll för mig idag. Lägga mig och läsa och försöka somna
tidigare än vad jag gjort de närmsta veckorna, så jag inte sover bort dagen imorgon
heller. För imorgon ska jag städa hela dagen och pyssla lite, ska även ned och träna
igen men nu blir det att träna ben eller armar då jag idag fokuserade på mage och rumpa.

Så eftersom jag läste ut boken Ett Ufo Gör Entré på bussen igår så ska jag läsa den tredje
boken  Jenny båda skrivna av Jonas Gardell. Riktigt bra böcker. Och när jag är klar med Jenny
kan jag börja läsa True Blood boken som jag köpte för inte så länge sedan, jippi!!

Men men, en tidig kväll var det.
PussPusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback