Wagwan!

Godmorgon på er, har ni sovit gott?
Det har i alla fall jag, men det blev sent igår så jag hade svårt att vakna.

Ska ta och göra mig iordning, men är fortfarande hungrig efter en tallrik flingor, så jag måste nog äta något mer.
Vad händer idag då? jag ska ha prov nu på morgonen! Tjoooho, vad kuul... *ironi* Nää, men vi får se hur det går, bara jag får det gjort känner jag.

Funderade på att strunta i det helt, men jag vill ändå försöka. Sedan fick jag tankar om.... Tänk om man missade ett prov, och då kom polisen och bötfällde en! Snacka om att alla skulle göra proven då. hahahaha

MEn nu måste jag äta lite till, peppa med radiomusik och göra mig iordning. Tur att vi får skjuts in, hiihi.

Ha en bra dag!
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback