Toasex, bra eller dåligt?



Satt och läste lite nyheter på Expressen när jag helt lplötsligt ser en liten rolig rubrik.
Fastnade i varandra under toasex
Självklart att jag klickar in mig där och läser resten av nyheten. Och jaa, jag fick mig verkligen ett gott skratt!
Det stod om två italienare som jobbade på samma ställe, kvinnan var kassörska och mannen var väktare i butiken.
De hade smygit iväg för att ha lite gos inne på toaletten och mitt undedr sexakten får kvinnan kram, något som gjorde att de fastnade i varandra! I VARANDRA! , Roande tycker jag.



Något som kanske var lite mer komiskt, men som jag känner att det var rätt åt dem, var att kvinnans man hade hittat dem på toaletten, när han hade stått och väntat på att hon skulle sluta jobbet. Båda var alltså gifta, på varsitt håll...! Därför tyckte jag att de var rätt åt dem att de blev påkomna på det sättet, för då fanns det inga bortförklaringar eller lögner.

Mannen blev dumpan och sparkad från jobbet, medan kvinnan bara blev dumpad med fick behålla sitt jobb. Då hennes chef tyckte att det var efter arbetstid, så hon gjorde inget fel.

Om ni vill läsa nyheten lite mer ingående så
klickar ni här.
bilden tog jag från expressen.

Besitos. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback