Ut och njut i solen!

Varit i skolan idag, var inte så skoj för så fort jag kom dit fick jag världens magknip och har haft ont i magen resten av dagen. Sedan började jag svettas jättemycket och tycka det var varmt i det svala klassrummet och jag fick ont i huvudet. Vet inte vad det var, men jag ville bara hem. Så innan religionen stack jag och Carro lite tidigare, för att ta den tidiga bussen hem. Var riktigt skönt, men inte på bussen där det var bastuvarmt och kvavt. Lyckades somna rätt hårt och kändes som att jag skulle dregla, haha!

När jag hoppade av bussen gjorde Nicolas mig sällskap hem, vi drack latte och käkade mackor, sedan tog vi en långpromenad på nästan två timmar tror jag. Var riktigt mysigt och trevligt och vi har inte promenerat på länge. Jag har helt enkelt inte haft tid!.

Och nu sitter jag här, ska sätta igång en maskin med tvätt och ta och plugga lite, fast jag känner inte alls för det, men det är ett måste. Har prov på onsdag, sedan måste jag planera in ytterligare ett prov med en lärare i veckan. Men jag kan forsätta checka av saker, lite itaget, tyvärr har jag fått mer saker på mig nu, men men..

Dagar som denna borde man vara ute och njuuta av solen, helst med en glass!! <3
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback