Time to say goodnight

Nu ska jag nog ta och lägga mig i sängen, funderar på att sätta igång en film också, eller om jag tar och läser i spanska-boken. Det är nog bättre, eftersom jag ska ha prov om den nästa vecka. Har ju inte läst ut den än.. Så jaa, läsning får det bli istället för att kolla på film. Ibland måste man prioritera lite.

Idag har jag gjort hälften av det jag skulle. Blev fota, coop och har redigerat massa bilder. Har också lagat lite mat för kvällen och haft gäster hemma. Så jag har lagt pluggandet åt sidan idag, men jaa någon dag måste jag ju ha utan att plugga och bara få vara hemma och mysa.

Men imorgon ska jag plugga, och så ska jag in till stan och göra ett fotojobb också. Måste bli klar med den, men det hinner jag nog fixa till helgen. Måste ta och fota lite porträtt bilder också, få tag på tjejer som kan tänka sig att bli fotade utan smink. Kan bli svårt det där, men jag ska se till att fixa det.

Aja, sängen nu då. Måste bara ta och göra mig iordning först.
Hoppas ni har haft en underbar dag i detta fina väder.
Det har i alla fall jag haft och jag tänker fortsätta ha underbara dagar nu framöver
PussPuss och natti natti

Kommentarer
Postat av: Cristian

Åh, men tack! :) Fuck vad glad jag blir av komplimangen. Haha :) Man vill ju att så många som möjligt ska höra :)



Haha, ser fram emot sockervadden. That's a deal :;)

2009-05-22 @ 00:41:07
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback