En jääädra massa plugg väntas..

Jag satt i skolan till 20.00 idag! Starkt jobbat, samtidigt som jag inte känner mig nöjd.. Det är fan tokigt egentligen, att jag suttit i skolan i ungefär tio timmar och ändå är jag inte stolt över det jag åstadkommit under dagen!

Suttit och gjort illustrationer för tidningen, monterat grejer för projektarbetet osv. Var skönt att sitta där själv också, utan skriv i bakgrunden och sådär. Imorgon skaj ag till skolan kl. 08.00 även fast jag har sovmorgon till kl. 12 . Men jag känner att jag måste pressa de sista sex veckorna nu! Sitter i skolan till fyra och sådär, och på torsdag sitter jag så länge jag kan. Men jag kom i alla fall hem sent idag, runt kl. 20.45 och har inte ätit, bara tagit en kaffe och sedan satt mig för att plugga igen. Just nu pluggar jag Naturkunskap, har prov på torsdag, det ska jag fixa!

De kommande veckorna kommer alltså bestå av plugg, plugg och ännu mer plugg..
Så jag kommer kanske inte skriva så mycket i bloggen, så nii vet! Men jag gör så gott jag kan och skriver om roliga saker så fort jag kan. Lär ju lägga upp en hel del illustrationer antar jag. Som denna nedan, på en studentmössa jag gjorde idag.





Nu skaj ag återgå till Naturkunskapen och läran om atomer!
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback