Stressa, stressa, pressa!

Sitter kvar i skolan, slutade för en tjugo minuter sedan. Men jag ska istället sitta och arbeta med projektarbetet. Skriva ett slut för mina texter.. Blir så sur på mig själv, och det är bara jag som kan göra något åt det. Vet också att C blir sur, eller i alla fall irriterad, för att hon är så stressad. Jag är också stressad, men jag tänker se till att inte sänka ned henne också! Så förlåt C, men jag vet att du är stressad och irriterad, eller det känns i alla fall så.

Känns lite också som att det är mitt fel att projektarbetet inte är färdigt.. Och du behöver inte säga något om du håller med mig, bara att låta det vara. Jag har nog kommit in i en svacka igen, jobbigt för det händer rätt ofta. Men jag försöker hålla humöret uppe hela tiden, fast just nu kan jag inte det längre..

Aja, måste fixa projektarbetet. Så vi blir klara snart!
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag blir inte sur på dig, jag blir bara frustrerad och stressad över att det är så lite tid kvar.



Men vi kommer klara det. jag vet att vi kommer göra det ;)

Jag tror på oss!

2009-05-04 @ 17:32:23
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/
Postat av: louise

fin blogg!! haft en bra lördag? (:

2009-05-09 @ 19:35:04
URL: http://louisetroedsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback