Statist, ja visst!

God morgon på er!

Antar att ni inte är vakna nu, men det är i alla fall jag.. Klockan är i skrivande stund 05.53 och jag har varit vaken sedan lite över fem.. Det är galet men sant. Ska ta bussen om tjugo minuter in till stan med Carro, där en bil ska plocka upp oss kvart över sju.. Och snacka om att jag tänker sova både på bussen och i bilen, ohj ohj.. Har nämligen sovit i ungefär fyra timmar så jag är måttligt trött.. Hade svårt att somna igår.

Så nu sitter jag här, äter en liten frukost och ska snart åka iväg till Trosa och vara statist i en Tysk film.. Vi får se hur det går, och förhppningsvis är vi klara tidigt.

Nu måste jag gå.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback