Sovmorgon och en nyttig frukost

God morgon!
Idag var det sovmorgon och jag börjar k. 12, men får ta bussen kl. 11.16 då det är det enda som går härifrån.
Fick äntligen sova ut känner jag och det var riktigt skönt. Måste ha varit grymt trött igår, för jag somnade precis när jag skulle ställa in väckarklockan och stänga av de andra väckarklockorna. Vilket resulterade i att jag inte hade stängt av någon klocka och den ringde runt 6.40, men det gjorde också att jag kunde sätta på den andra väckarklockan kl. 8.40 då jag skulle gå upp.

Och här sitter jag nu och äter en nyttig frukost.
Bestående av fil med pumpafrön och flinor + skivor av kiwi i. Sedan Hembakt, grovt bröd med pålägg och en kopp te.
Det tycker jag är nyttigt i alla fall, och det bästa är att kiwin kommer från EKO-lådan, så det är ekologiskt odlat dessutom.

Skola idag, i en kvart... känns jävligt onödigt, men måste in! Kan ju passa på att åka in till stan sedan också, när jag väntar på bussen.

Men nu ska jag fortsätta avnjuta min frukost och lösa lite sudoku. Ikväll ska jag se till att plugga järnet också, usch usch.. Men ett måste!

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Chanto

sv: tackar tackar.. =D

2009-05-27 @ 10:57:26
URL: http://chanto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback