Sötnosar, B&J och jordgubbar

Idag när jag och Carro var på väg till stan så gick vi förbi Nyköpings ån.
Där fick vi se dessa sötnosar, som inte alls var speciellt blyga!





Sjukt söta säger jag bara, och jag hade två-tre stycken runt mina fötter. Får gå dit en annan dag och hoppas på bättre bilder, nu var det svårt att fota eftersom de sprang på mig, hiihi.


Och nu sitter jag med maami och kollar på Sex and the city, säsong fyra. Har också ätit Ben & Jerry, nya smaker, oh yes!
Så jag köpte alltså Ben & Jerrys idag, var tvungen att testa Sorbet, Pineapple sorbet with papaya swirls (tror jag att det var) och sedan Half Baked. *muuuums*



Åt också jordgubbar till, som jag köpte idag på torget. såå underbart sommar-gott! Men nu ska jag koncentrera mig på SATC, har ju pluggat hela eftermiddagen + redigerat massa bilder.
Så jag säger tjingeling så länge!
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Carolina

Massa fina bilder :) glassen + jordgubbar såg minst sagt SMARRIGT ut!



och de små fåglarna va så sjukt söta :D

2009-05-28 @ 06:35:09
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback