Söndag och helgen är slut..

Sitter fortfarande i Södertälje, men jag passar på att sitta vid datorn medan Robin duschar. Ska snart gå på en promenad med Pillin, sötisvovven. Idag är det söndag också, dagen då jag och Robin alltid får separationsångest och blir extra larviga.. Jobbigt men sant, vill ju inte åka ifrån honom.. <3

Helgen i sig har varit mysig, i fredags tog vi det bara lugnt och så. Jag somnade i soffan tills Robin kom hem hit. I lördags myste vi, låg och solade på altan och drog ned till en vän till Robin för att röka vattenpipa. Var riktigt trevligt. Sedan käkade vi sushi på kvällen, muums! Fast det är synd att de har så få bitar på det där stället. Tacka vetj ag Kohiro.
Somnade tidigt gjorde vi också! Runt 23 tror jag, faan galet ju.

Idag har vi inte hunnit göra så mycket, men det händer väl lite grejer innan jag ska åka hem.
Kommer sakna min bejbi, och jag hoppas verkligen att jag får träffa honom snart.. Innan han och jag tar studenten i alla fall. <3

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback