shopping- och sötsugen

Jag vill shoppa loss, åka iväg och bara shoppa en hel dag. Det skulle vara hur skönt som helst, köpa lite nya kläder, skor kanske och sådant. Massa godis också, det skulle sitta fint..

Den senaste tidens sötsug och hunger beror nog på stressen som är. Som nu, sitter jag och tänker på choklad, skulle vara så jäävla gott med choklad! Men jag funderar på att ta en kiwi istället. Sitter och småstress-pluggar inför morgondagens två prov. Ska skriva sammanfattningar för båda ämnena innan kvällen är slut. Så jag lätt kan plugga igenom texterna där.

Nee, men när jag har varit duktig ett tag så ska jag kolla lite sidor och skriva om något jagk anske hittar. Åååh , vill ha en ny bikini, nya jeans, jeansleggings, toppar med mera, med mera!

Mami köpte motringar till mig också, så nu kan jag göra mina armband igen, äntligen!! Började lite smått, tills jag insåg att jag hade för små motringar.

Aja, plugga skulle jag göra nu, har ju hunnit långt med Geografin, och jag tänker inte låta något hindra mig nu!
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback