Nyshoppat, men ändå shoppingsugen!

Igår innan jag for hem från skolan, så gick jag en runda på stan. Provade massvis med skor men hittade inga som satt riktigt bra, förutom ett par gladiatorsandaler med låg klack och nitar. Riktigt snygga, får se om jag kanske köper dem när jag fått lön.

Det jag shoppade var i alla fall en supersnygg bikini från gästdesignern Matthew Williamson H&M. Den satt riktigt snyggt och jag trivdes i den. Sedan köpte jag den fina sjalen också som även han har designat. En av grejerna jag gillade mest med den var att den var av 100% ekologisk bomull. <3

Gick vidare till Hellmans (i Nyköping heter det så, men är även Cervera). Har presentkort där så jag köpte en jättefin karaff från BodaNova och ett par fina ljuslyktor som jag ska ha i min balkong när jag väl flyttar hemifrån.

Fotade grejerna idag och här är resultatet.






PussPuss

Kommentarer
Postat av: Daniel

Fint!



Shoppa nåt fint till mej!

2009-05-22 @ 07:02:07
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Marre

Jättesnyggt !

2009-05-22 @ 18:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback