Nu hälsar John Blund på

Oj vad sent det blev idag då, och jag är trött.. eller börjar bli trött. Har träningsvärk i ena benet, efter att ha gått en lång-lång promenad idag med vännen min. Men kul hade vi i alla fall.

Under hela kvällen har jag tagit det lugnt, pysslat med armbandet och samlat på mig lite ny inspiration. Jag är så sugen på allt som har med det kreativa att göra, Vill pyssla, baka, fota, illustrera jaa massa saker. Men just nu känner jag att jag inte har tid för allt det där, så det får bli efter studenten. Tyvärr måste jag prioritera skolarbeten först, men sådant som händer.

Fast nu är klockan alldeles för mycket, och jag är grymt trött. Så jag ska ta och lägga mig nu, behöver egentligen kissa också, men de har stängt av vattnet här i samhället under natten, då de ska fixa något rör, så vi har inget vatten överhuvudtaget. Känner jobbigt, men vi får i alla fall tillbaka det imorgonbitti, tack och lov för deT!

Sov gott nu och dröm sött. Hoppas ni haft en bra dag!
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback