Meen, det är ju lill-lördag!

God morgon på er! Sovit gott?

Det gjorde jag, tills jag någon gång i natt vaknade av att mitt ben krampade som fan. Var jätteobehagligt och om jag minns rätt så grät jag en skvätt för att det gjorde så jävla ont. Skumt tycker jag och jag har fortfarande ont, men det håller på att gå över.

Sitter och äter frukost nu, men borde sätta fart lite, för jag ser att klockan är fem i halv och jag måste sticka till bussen snart. Idag ser det ut att vara finare väder, himlen är blå och solen lyser, härligt härligt. Dessutom är det onsdag, men sista dagen i skolan för den här veckan, vilket känns ännu bättre! Så jag känner mig sådär fredagssnygg på lill-lördag!



Avnjuter en stor och god frukost, eller jag tycker den är stor. En tallrik med flingor och mjölk, fullkorn såklart. Mammas hemmabakta bröd med mycket fibrer och en kopp rött te med Champange och jordgubb.

Ikväll blir det grillat, vin och förmodligen goda ostar. Ooouh vad jag ska njuta!



Nu ska jag kila!
Ha en bra dag och hoppas den blir mysig för er också.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback