långtråkigt... Här...

0-10d3292b71922330a623d6192f1e0d9b.png

Kolla varifrån!

långtråkigt... Här kommer en liten uppdatering från dagens jobb som statist. Sitter i trosa någonstans och glassar i solen, hur skönt som helst. Vi har rast fram till halv ett, och har haft rast sedan klockan nio halv tio tror jag. Det enda jag gjort hittills som statist är att prata med Carro i sommarkläder, medan de filmade bakom oss. Tog ca tio minuter, mer än så har jag inte gjort. Så nu sitter jag i solen, tar det lugnt o har precis tagit en promenix till trosas centrum. Besökte en chokladbutik!! UNDERBART måste jag säga!! <3 hoppas ni har det bra en fredag som denna. Puss puss <3


Kommentarer
Postat av: RONJA

åh vilken fin blogg du har! :)

2009-05-29 @ 13:25:57
URL: http://septembre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback