Jag struntar i det

Håltimme som håller sig till 13.50, inte så kul kanske men jag ska passa på att skriva en reflektion jag inte gjort ännu, för mitt CD-omslag. Det är det som tynger ned mitt betyg i Grafisk kommunikation, faan att jag ska vara så slö ibland när det gäller skolan. Får skylla på att jag hade en jobbig period då.. USch ja. Annars skulle jag ha MVG i Grafisk kommunikation och nu får jag se helt enkelt vad jag får.

Så det är det jag ska göra nu under håltimmen. Har även suttit och beställt hem lite grejer som jag missade sist, för att göra armband. Glömde det viktigaste för att göra Carros armband, inte så smart! Men nu kommer det i brevlådan i veckan, så då kan jag bli klar med det.

Skiter i mitt Naturkunskaps-prov imorgon. Måste få VG i provet för att få VG i betyg, och jag känner att den orken inte finns. Men det gör ingenting tycker jag, jag får i alla fall inte IG i Naturkunskap. Så jag struntar i det.

Aja, time to do something important.
PussPuss


Kommentarer
Postat av: Chanto

sv : jo visst är det.. =(

2009-05-26 @ 13:06:06
URL: http://chanto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback