Jag pustar ut

Äntligen hemkommen från en lång dag på jobbet. Började runt halv elva, och vi blev lite sena också, p.g.a kunder som
kom för att storhandla två minuter innan stängning.

Och det måste ha varit min otursdag idag, för kassan gick sönder TVÅ gånger! OCh det var alltid när det var som
mest folk. Heelt gääälet säger jag bara. Lyckades somna på min rast också, haha.

Nu blir det grillkväll, har morbror och Helene + barn, samt Oskar och Ann + Alma här, så det är nästan fullt hus.
Det ska grillas, och de smuttar på vin. Men jag ska ta och plugga. Så jag sitter i trädgården nu och myyser. Det är
skönt ute, och jag önskar att jag hade fått vara ute och solat istället för att jobba.

Ha en trevlig kväll nu! :-)
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback