Jag lever lite längre nu

Här ligger jag i sängen och skriver en utvärdering för mitt slutprojekt i fotot i skolan.
Går rätt bra och ajg har skrivit en A4 nu, så det känns riktigt bra faktiskt.
Ska sova alldeles strax också, känner att jag vill bli klar med utvärderingen och sedan skicka iväg den.
Rasmus messar väl när som helst också, haha rolig vän där va.
Han skulle tydligen till lilla samhället här för att festa.

Ikväll har jag skrattat så galet mycket, så nu kommer jag att leva längre också.
Mycket längre tror jag till och med, för jag har inte skrattat såhär mycket på länge!
Vid två tillfällen skrattade jag så mycket att jag varken kunde sitta eller stå.
Jag skrattade så att tårarna verkligen sprutade, jag visste inte om jag grät.
Men det har varit väldigt trevligt i alla fall och jag har haft riktigt kul.

Jaaa, om jag kanske skulle ta och koncentrera mig på att skriva färdigt utvärderingen nu.
Vill ha en ny bloggdesign också, en ny och snygg, stilren som man inte tröttnar på och som jag kan kan ett tag.
Det skulle vara skönt, så det ska jag nog ta och fixa snart, men får nog bli efter studenten.
Nu får ni sova gott och sådär. Hoppas ni haft en underbar dag i solen och värmen
PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback