Jag är så stolt över oss!

Nu har jag lunchat och är klar med projektredovisningen. Som gick hur bra som heelst! Och jag är verkligen stolt över mig och Carolina som har gjort ett så bra arbete. Lärarna verkade också grymt nöjda med våran redovisning då vår svenska-lärare sa till oss, när vi kom ned från podiet, "Det är braa tjejer, det är SÅ en redovisning i stadshuset ska se ut!"

Den kommentaren gjorde en del av min dag. Och nu kan jag stryka ytterligare en sak från listan. Underbart!

Många andra bra redovisningar var det också. Och det var så himla kul att stå där och prata, för det kändes så himla rätt bara. Om tio minuter börjar vi igen och då ska vi skriva utvärdering över året med projektarbetet. Hoppas på att bli klar hyffsat tidigt.

Sedan blir det en vända på stan, hem och grilla och dricka gott! <3

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag är också stolta över oss. SJUKT STOLT!

och den där kommentaren fick mitt hjärta att slå extra snabbt, det va verkligen värt att höra den kommentaren :D en bekräftelse på att vi rockade idag!



och vi rockar ju oftast i övrigt ändå ;)

2009-05-20 @ 14:30:20
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback