Jag är på ett stråålande humör!

Kom hem från jobbet för ett litet tag sedan, och jag känner att även fast det varit segt och lite folk så har jag varit på ett strålande humör. Har varit riktigt skönt och jag har pratat ovanligt mycket med kunderna idag.
Träffade en vän jag inte sett på länge, kul kul! Så det blev en liten pratstund där, sedan träffade jag en annan duude som jag bara sett i skolan. Men det var kuul, för det blev även en pratstund med honom.

Var en ovanligt lugn dag idag, speciellt om man jämför med gårdagen. Idag var det knappt några vid stängning heller, så vi kunde stänga vanlig  tid. Det händer ärligt talat aldrig!

Men nu har jag gäster hemma och vi ska snart äta grillat.
Så jag skriver senare ikväll.

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback