Jag är en tröstätare

Stannade inte så länge borta på champangeprovningen. Var inte speciellt kul och jaa, jag trivdes inte där. Kanske berodde det på att de fått i sig för mycket champange, eller för att de är som de är?

Men jag åkte i alla fall hem för att jag blev lite ledsen, tröstätit massa chips nu och fått prata med papi bl.a. Så nu är jag på bättre humör. Johan gjorde mig också på bra humör och nu längtar jag tills vännen kommer hem. Och till sommaren.



Kollar på Vicky Christina Barcelona också, eftersom jag somnade igår när jag skulle se den. Riktigt bra film, väldigt sexig och sensuell och jaa jag vet inte hur jag ska förklara. Men kan skriva en recension när jag har kollat klart.

Sitter och pratar lite fotosessioner med Carro också, det är dags för en snart tycker jag! Och nästa vecka får jag ju nytt objektiv och blixt. Ska bli riktigt niice!

Men nu ska jag titta klart på filmen.
pusspuss trevlig kväll <3

Kommentarer
Postat av: [EmmaJosephina]

jag vill se Vicky Christina Barcelona, eftersom Scarlett är med. Har hört att det är många som inte tycker om den. Vill gärna läsa din recension och veta vad den handlar om :D



Tack för frågorna föresten , svarar på dem inom kort :)

2009-05-10 @ 00:12:25
URL: http://emmajosephina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback