Iväg och storhandla

Nu har jag suttit och redigerat bilder och läst på om Scientologi, hela eftermiddagen. Mycket att göra och många bilder att redigera, men lika bra att ha bilderna redigerade till imorgon, då jag måste göra allt skolarbete på eftermiddagen. Men det är lugnt, och så är det oftast skönt att sitta kvar ett tag efter att vi slutat, slutar väl runt elva-tolv imorgon, tjooho!

Men nu ska jag iväg och storhandla mat och sådana nödvändigheter. Kul att åka med mamma tycker jag, vi brukar oftast flumma runt i affären. Roger tycker det är mindre kul, då vi brukar handla mer än vad vi ska när jag är med. Ojsan hoppsan.

Men nu måste jag ta mig till mammas jobb och åka därifrån.
Lägger upp bilder från idag senare, när jag kommer hem.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback