It's time for...

Jag vet inte vad det är time for, någon form av lunch tror jag!
Har precis målat naglarna med mitt nya nagellack, tog lite tid med det var svårt att få till det snyggt, så jag fick måla om ett par gånger och testa mig fram. Men sedan nöjde jag mig hur det blev, och lär väl måla om senare igen.



Vad händer idag då? Joo rapporten ska vara färdigskriven för projektarbetet, så jag ska sammanställa min loggbok och sådär, och tillsammans med Carro ska vi finslipa lite på hela rapporten. Runt tre-halv fyra blir jag hämtad och ska upp och träna, blir simning i 45 minuter . en timme, häärligt härligt!

Sedan hämtar faktiskt papi mig från badhuset, vi åker och käkar och sedan ska vi iväg och hämta ut mitt objektiv och blixt! Wooho, läängtar som satan. Måste köpa en bouncer sedan också, men det kirrar jag.

Drack latte till frukost också, var riktigt mumsigt, hihi. Och den blev rätt cool, den blev randig utan att jag tänkte på det!



Men nu tror jag att jag måste fixa något att äta, innan jag sticker till bussen och far iväg till skolan!
Hoppas ni får en mysig dag! Nu blir det sit-ups och lunch!
PussPuss

Kommentarer
Postat av: emma ek

Har du det där magnetiska? :D

2009-05-14 @ 19:37:18
URL: http://nysfc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback