Goooodmorgon soliga dag!

Åååh vilken underbar och solig dag att vakna till. Tyvärr är inte min solbränna lika underbar, haha.
Ska i alla fall ner till jobbet strax, fick börja tidigare idag för att de behövde extra personal, någon var sjuukis.
Men det betyder bara extra cash, så det gör inte så mycket.

Och ikväll hoppas jag på att få kunna bränna på solbrännan i alla fall lite. Eftersom den inte är världens vackraste.
Men under natten har mina armar blivit bruuna, Loveit.

Hm, ikväll åker jag också förmodligen till mommo & moffa och ska fota deras blommor i trädgården.
Kunde inte nu på morgonen, eftersom jag ska jobba istället.
Sedan MÅSTE jag plugga, orkade fan inte igår, vilket är förståeligt.

Längtar efter att jag får måla om huset också, konstigt men sant. höhö
För då ska jag stå i shorts och linne eller bikini för att bli solbränd, thihi!
Träningsvärk kommer jag också få, oj oj.

Meneee, ta och göra sig iordning nu. Lär väl skicka massa ointressanta inlägg från mobilen idag,
om jag får tråkigt vill säga.

Hoppas ni får en underbar dag i det soliga vädret! Se till att dra ut och njuta!
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback