För att det är fiiiinfredag!

Idag är det fredag, och jag känner mig helt uttmattad. Sov väl inte speciellt bra, men vad fan gör det? Det är ju Fiinfredag!. Det känns bra bra och sedan är det helg. Jobbar dock hela helgen, men det gör inget det heller! Då kan jagförhoppningsvis koppla bort skolan ett tag.

Utgång ikväll? Jag tror det, utan dricka förstås! Om jag inte tar någon cider bara eller såå. Vi får se, just nu känner jag mig inte speciellt pepp.. Bara om det är graatis, haha.

Men nu måste jag göra mig iordning för det sista, finfredag som saagt!
Sedan drar jag till skolan. Har bara ett litet i-landsproblem! Vet inte vilka skor jag ska haa...
Gladiatorsandalerna med klack? Eller ballerina utan?


Finfredag var det ju



PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback