Får jag fresta med en chokladtryffel?

Var ju och gjorde ett skolarbete tidigare idag. Arbetet handlar om att göra en budgetövning i foto, och vara lite som en frilansande fotograf, så vi ska lära oss att skriva fakturor och sådana saker, rätt kul och väldigt bra att ha!
Skulle också ha företag vi skulle kontakta, och fråga dem om de ville ha speciella foton för företaget.
Jag var inne i en chokladbutik i Nyköping, där de har den mest underbara chokladen.



Och jag tänkte fresta med en liten bild på massa goda tryfflar.
Samtidigt tänkte jag vara lite hemlighetsfull också, och berätta mer om butiken imorgon, då jag visar fler bilder också.

Men nu säger jag godnatt för idag, på riktigt!
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Lady Gagas fanblogg

gud så gott,choklad är ju så sjukt gott.

2009-05-28 @ 11:55:31
URL: http://pokerfacegaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback