Fan, är det måndag igen?

Jääklar vad jag är trött efter helgen, även fast jag kanske inte har gjort så jäättemycket och tagit det rätt lugnt. Det kanske beror på att jag sovit rätt illa och för att jag inte var så glad igår kväll. Men idag är det måndag...igen. Vilket känns tungt, för det är så stressigt med skolan just nu. Och jag har ingen motivation eller ork för att göra något här.

Idag kommer jag i alla fall spendera hela dagen i skolan. Stannar nog kvar här ett par timmar efter att vi slutat också, för att försöka bli klar med arbetsuppgifter som jag har kvar att göra. Det är så mycket nu innan studenten, och det känns verkligen! Fyra-fem prov som ska göras på fyra veckor, Projektarbetet och relanseringen ska vara klar också, och tre fotouppgifter ska jag ha gjort klart..! Det är galet mycket som ska göras på fyra veckor, helst på tre veckor. Måste läsa klart spanskaboken, så jag kan tenta av spanska steg 5... Gaaah, kan det inte bara vara slut nu utan krångel?

Hm, men jag tänker inte gå ut gymnasiet med IG eller med för lite poäng, för jag ska fan i mig klara detta!
Aja, nu måste jag förbereda en Opposition, som ska hållas om en vecka. Sedan pyssla med Relanseringen. Kan skriva om helgen lite senare, när jag blir uttråkad igen. Ursäkta för att jag inte bloggat i helgen, har varken haft tid eller lust.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback