En sådan underbar kväll

Hade gäster här ikväll, som bestod av Linnea och Ylva. Har varit riktigt underbart, eftersom det inte är
så ofta som jag träffar dem längre. Och jag har alltid så enormt kul med Linnea, vilket jag hade idag också.

Vi har suttit och pratat, grillat och ätit gott. Gjorde ett jättefint armband till henne också och en latte var.
Riktigt trevligt har det varit och jag tycker att vi borde göra det oftare. Fotografering snart kanske då?

Men nu ska jag ta och duscha, sedan ska jag sätta i hemmagjorda spolar i håret och se om det blir något
snyggt till morgondagen, vill ha lockigt hår och det är inte ofta jag har det. Så som sagt, får se om det blir fint.

Hoppas ni har haft en bra dag i det underbara vädret.
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! du skulle inte vilja hjälpa mig med att puffa upp min blogg, alltså layout osv?:) adda isåfall : [email protected]

2009-06-01 @ 08:51:49
URL: http://ladynain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback