checklista, check!

Jag har precis haft prov i mediekommunikation och vi har haft provet sedan tio över tolv... Det är för länge, men det kändes ändå inte som att tiden var tillräcklig. Men jag är i alla fall glad över att jag kan stryka ännu en grej från min checklista, så nu åker den bort, provet i mediekommunikation!

Såhär ser listan ut just nu.

  • Relanseringen ska vara klar, redovisning osv.
  • Projektarbetet ska finnas på webben
  • Projektrapporten ska vara färdigskriver och inskickad
  • Naturkunskaps prov om Genetik
  • Geografi, omprov om klimatet
  • Naturkunskap omprov om atomer
  • Spanskaprov, för att tenta av steg 5
  • Grafisk illustration, redovisning om pop art
  • MatteB, nationella omprov
  • Mediekommunikationsprov    <---
  • Redovisning av projektarbetet
  • Filosofiarbete
  • Religionsarbete om Scientologer.
  • Oppositioner.

Men det känns jävligt bra. Så nu ska jag åka hem med halv fyra bussen och fortsätta plugga hela kvällen. Ska ta och blogga lite, nu när jag har legat lite på is under helgen. Måste ju berätta om den, som bestod av bl.a. 50 bitar sushi och myspys med älsklingen.

Nää, om man ska ta och knalla ned mot bussen. Får kolla lite roliga sidor sedan är skriva lite i bloggen. Nu när jag känner att jag är på g i all stress.

PussPuss
Hoppas ni har en fin dag i regnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback