Äntligen fredag

Sitter i skolan nu, redigerar lite foton jag tagit, eftersom jag har FOTOB just nu. Lägger upp grejer jag inte hunnit göra och sådant som jag gjort, men inte lagt upp på skolsidan. Men nu är allt klart, och jag har bara två stora uppgifter inom foto att  göra. Och gör jag bra ifrån mig så får jag MVG i foto, det känns bra. Så då är det fan klart att jag ska göra bra i från mig!

Har inte tömt min kamera på bilder på ett tag, så jag gjorde det här i skolan, efter att jag fotat Carolina för min slutuppgift. Så jag har även redigerat en bild på min sööta hund. Saknar honom, men får gosa med honom i helgen.

Så idag är det skola, slutar kl. 15 och åker sedan till tågstationen. Helgen spenderar jag i Södertälje, med älsklingsRobin, grillat och sushi. Myyysigt som satan! Längtar massor.

Men nu ska jag fortsätta redigera en halvtimme till.
Hoppas ni får en mysig fredag!
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback