Vill ut i solen och mysa

Åååååh, sitter inne i ett mörkt och svinkallt klassrum och ska skriva på mitt sluttal. Jag ville inte sitta här inne, väggarnas färger gör ont i ögonen och jag fryser, gardiner är neddragna så det kommer inte ens in lite ljus! Dåligt tycker jag!

Jag är hungrig och väntar på att vi ska få lunch, så jag och Emelie kan gå till Subwich och köpa varsin lunchmacka och sätta oss i solen och njuuta. Hur underbart är inte det?

Sedan blir det att ge sig av till Lasarettet för att vi ska till blodcentralen och se hur de arbetar.. Intressant? En aning kanske. Måste hem sedan, för idag är jag barnvakt och ska hämta lillebror på förskolan. Och så blir det gymmet såklart, dags att träna mage och rygg.

Men nu måste jag fortsätta med mitt tal, har suttit och prtat hela lektionen och inte skrivit mycket alls... Men jag har svårt att göra det vid datorn, hittar ju massa annat att göra här. Så det får bli att låsa in sig någonstans, sitta med musik i öronen och anteckna ned allt jag tänker på. På så sätt kommer jag kunna ha en bra text och ett bra tal.
Frågan är.... vilka ska jag tala inför förutom min klass?

Maat om en kvaaart! <3
Vad ska ni göra idag?
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback