Uäääh!?

Sitter i skolan, kom hit vit 12 och jag har ärligt talat inte gjort ett piss?! Blir galen, för jag vet inte vad jag ska göra här och jag har inte lust till något, ärligt talat.. Känns bara tungt att vara här på onsdagar, vill bidra till projektarbetet men känner att jag inte kan göra något, för jag vet inte vad jag ska göra och var jag ska börja...

Träningen har gått lite sisådär, förra veckan gick det åt helvete och denna vecka har jag inte hunnit direkt, förrän idag. Så snart blir jag upphämtad och så ska jag iväg och simma. 1000 meter idag då? Och sedan sola lite, det ska bli mitt mål i alla fall.

Har bara kollat runt på nätet nu och en massa skit, sitter och gör en t-shirt design. Får se vad som händer med den. Ska fixa en bakgrundsbild till en vän också, men måste fixa till bilderna jag fick av honom. Har en liten idé i huvudet, hihi.

Längtar tills jag får hem mina grejer som jag beställt, så jag kan börja pyssla.. Nu tack?! Känner mig stressad över allt och inget också, känns jobbigt, eftersom det snart är dags för studenten? Men men, fortsätta med illustrationen kanske?

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback