Studentmössa, Check! Balklänning, No way..!

Nu har ångesten lagt sig lite efter provandet av balklänningar. Usch alltså, det var inte alls kul och jag ville bara spy svordomar på dem, balklänningarna alltså och min kropp.. Jag har ju inte direkt någon Angelina Jolie kropp, eller som Malin Åkerman. Nee, jag har en sådan där normalbyggd kropp, med lite större höfter och bysten är väl rätt stor, i alla fall runt själva bröstkorgen.

Men jag har inte brytt mig så mycket tidigare. Visst kan det ploppa upp lite tankar på det och sådär, men det har inte varit någon stor sak. Har ju fått bort de flesta orosmolnen och tankarna jag haft om sådant, att jag är tjock osv. Och jag har blivit riktigt nöjd med min kropp. Men jag håller på att träna, för att få min drömkropp.

Har som sagt inte tänkt så mycket på allt sådant, förrän denna eftermiddag. Usch alltså, kände mig så fail i provhytten.. Och jag är glad att jag ska få en egensydd klänning. Nog om det, bara att släppa, för jag vet att jag inte är stor eller tjock och jag har en snygg kropp.

Studenten snart då.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Cissi

gärna :) vill gärna ha lite vår dock.. eller alternativt ta de inomhus i ett ljus rum typ ljusa färger och bakgrunder :)

2009-03-05 @ 18:11:25
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback