Pang i bygget!!

Vi håller ju på att bygga om hemma, och de började riva lite smått redan förra veckan. Men då såg det ut såhär, när bara köksluckor och sådant hade kommit ned.
 


Lite stökigt är det också.. Men igår när jag kom hem från skolan möttes jag av detta kaos!



Kaos kanske det inte var, men jag fick mig en smärre chock. Hela väggen till köket var borta, alla möbler var borta, iof så hadej ag ju sett att hälften av köksmöblerna var borta redan i söndags. Men att mötas av att halva huset är upprivet, inget man är riktigt beredd på kanske?

Men slutresultatet kommer bli hundra gånger snyggare än vad det var tidigare, underbart!! Så vi får leva lite stenålders nu i ca fyra veckor, men det klarar jag mig nog igenom.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: emma ek

var är före och efterbilderna på ditt rum? ;) är du inte klar ännu med städningen? ;)

2009-03-17 @ 17:47:02
URL: http://nysfc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback