Nu börjar förvandlingen....!

Sitter i mitt bombnedslag till rum just nu. Det är dags att städa och jaa, nu börjar förvandlingen helt enkelt!! Kommer visa före och efterbilder, wooooohp, hoppas man ser någon skillnad?! Det är det jag kommer sysselsätta mig med resten av kvällen, och fixa Emmas bloggdesign, bara för att jag vet hur den ska se ut. :-)

Min egen måste jag också fixa, men måste komma på hur jag vill ha den.

Passet på gymmet var hårt men skönt. Sprang i ca 10 minuter först, och jag har nog aldrig sprungit så länge och så snabbt som jag gjorde idag. Alltså, jag har tränat förut och varit duktig, men det var mååånga år sedan, ca 6-8 år sedan. Och jag har inte tränat sedan dess i princip. Och nu sprang jag över 1 km på mindre än tio minuter. Och det är faktiskt mycket för att vara mig, vanligtvis hade jag inte orkat springa så oavbrutet. Men idag gjorde jag det och jag känner mig stolt!

Sedan körde jag rygg och mage. Ökat vikterna lite från tidigare, men jag hade nog alldeles för lätt då. Blev ett par rump-övningar också, måste ju snygga till den med. *Grr*.

Neej men nu är det dags att städa, så jag får någonting gjort! Rummet ska Gläänsa.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: miahmariah

Nej det är otäckt det där. Man vet aldrig om det händer.

Härligt att träna lite. Det är dags att börja med det snart igen. Behöver också fixa rumpan. hihi

2009-03-12 @ 17:40:28
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: Anonym

längtar tills man får se bilderna ;)

2009-03-12 @ 18:21:51
Postat av: MizthaNguyen (v.

svar: awuee tack så mycket, lägger till dig direkt ;) allt bra annars?



tack föpr ditt bidrag, jag meddelar dig om du blir en av dem fem :)

2009-03-12 @ 21:17:19
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback