Nu är helgen tyvärr slut...

Sitter i soffan och försöker göra en läxa till imorgon, men har svårt att koncentrera mig av olika anledningar. Den är bl.a. svår och tråkig, sedan kollar jag på Babel, chattar och kollar kläder på nätet. Känner mig också stressad för morgondagen, då mitt CD-omslag ska vara klart men jag känner mig inte färdig på långa vägar. Missat några lektioner då jag varit sjuk och så missade vi en lektion förra veckan.

I fredags blev det i alla fall utgång med älsklingen. Var riktigt trevligt och jag träffade många som jag kände. Dansade och drack, blev tyvärr inge Black Jack, men det gjorde inget. Shotade ett par gånger och efter det slog det slint i huvudet på mig, då allt bara smällde till verkligen. Men det gjorde inget, bejbi tog hand om mig för första gången på fyllan. Hade i alla fall kul, gratis shot fick vi också! Och hemvägen var snurrig, pratade hela vägen och tydligen blattesvenska också.. Fan vad hemskt, jag pratar blattesvenska på fyllan!? Kul hade de åt mig i bilen i alla fall och när jag satt på köksgolvet sedan.

Kul var det och vi somnade sent. Gårdagen var seg och tråkig, jag och bejbi gjorde inget speciellt. Men kvällen blev i alla fall världens mysigaste. Puss på det! <3

Idag har det inte heller hänt mycket, vi har varit ute på promenad och bara myst. Halkade ute också, slog i höften hårt som fan, inge kul och har fortfarande ont. Men men, sådant som händer. Robin åkte hem för tidigt tycker jag också.. runt 16. Har försökt plugga sedan dess, inte gått någe vidare..

Vad har ni gjort i helgen då?
Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Alice

just det här: "och när jag satt på köksgolvet sedan." klockrent, tänk att man nästan alltid hamnar på köksgolvet på fyllan.. :P <3

2009-03-03 @ 23:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback