Mun-orgasm av Magnum Temptation Chocolate

Oj oj, var iväg förut med mami och lillebror till macken för att köpa glass. Något som behövdes för en cheer-up!
Och efter att ha gjort ett glasstest igår på Bilddagboken så var jag  tvungen att testa glassen som jag blev.
Testet visade att jag var Magnum Temptation Chocolate, en Exklusiv Livsnjutare som döljer både det ena och det andra. Och det stämmer ju, att jag är en exklusiv livsnjutare. Vet inte vad som gjort mig till det, men jag lyxar gärna.



Jag har aldrig varit ett stort fan av Magnums glassar, de har liksom aldrig fallit mig i smaken. Men det var annorlunda med denna glass. Den såg så oerhört lyxig ut i förpackningen, och insidan av lådan var alldeles silvrig! En riktig smakupplevelse med fyra olika delar av choklad, en explosion av munorgasm...!



Glassen var fylld med chokladglass, chokladsås och browniebitar. Fanns även stora bitar av vit belgisk choklad. Allt detta mumsiga med ett överdrag av mörk belgisk choklad.

Ni kanske förstår varför denna njutning när ni ser bilderna och läser om vad glassen innehöll?
Mer sådant lyx tack!

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag blir absolut INTE sugen när jag ser den där glassen haha ;P

2009-03-31 @ 20:18:34
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/
Postat av: juliasbullar.blogg.se

ååååh va god! :D

2009-03-31 @ 21:41:50
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback