Kunden har alltid rätt, med stort frågetecken..

Det sägs ju att kunden alltid har rätt och att vi ska vara så himla trevliga hela tiden. Men vad är det som gör att de har rätt att vara elaka eller griniga mot oss som jobbar? De bara kommer och klagar, dumförklarar osv.. Kul när man är på bra humör, som jag var imorse. De sänker verkligen ned en och nu vill jag bara hem och fan aldrig mer sitta i kassan...

Jag är trött på att sitta och le och ta emot skit hela tiden. Jag orkar inte vara trevlig mer idag. Tror fan att folk vaknat på helt fel sida, för jag har inte blivit behandlad med respekt och det är en klagans dag idag.. Men bara för det tänker jag inte klaga, de får väl göra det.

Tänker inte sänka mig till de inhemska böndernas nivå. (Nu menar jag inte alla) Så nu ska jag äta min lunch, fortsätta arbetsdagen i godan ro och respektera de som respekterar mig..

Kunden har fan INTE alltid rätt..
pusspuss

Kommentarer
Postat av: ELLEN [alatariiel]

SVAR: Nej men jag menade bara några som trodde att det var den nya som jag har suttit med ett tag och så :). Tack <3

2009-03-08 @ 14:26:01
URL: http://alatariiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback